ΑΕΙΝ ΕΛΛΗΝ

Οὐ καταισχυνῶ τά ὅπλα τά ἱερά, οὐδ' ἐγκαταλείψω τόν παραστάτην ὄτῳ άν στοιχήσω· ἀμυνῶ δέ καί υπέρ ἰερῶν καί ὁσίων καί μόνος καί μετά πολλῶν. τήν πατρίδα οὐκ ἐλάσσω παραδώσω, πλείω δέ καί άρείω ὅσης άν παραδέξωμαι. καί εὐηκοήσω τῶν ἀεί κραινόντων εμφρόνως, καί τοῖς θεσμοίς τοῖς ἰδρυμένοις πείσομαι καί κρινόντων, καί τοῖς θεσμοίς τοῖς ἰδρυμένοις πείσομαι καί ούστινας άν άλλους τό πλῆθος ἰδρύσηται ὁμοφρόνως·καί ἀν τις ἀναιρῇ τούς θεσμούς ή μή πείθηται οὐκ επιτρέψω, ἀμυνῶ δέ καί μόνος καί μετά πολλῶν. καί ἰερά τά πάτρια τιμήσω. ἰστορες τούτων Άγλαυρος, Ενυάλιος, Άρης, Ζεύς, Θαλλώ, Αυξώ, Ηγεμόνη.

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΜΥΘΟΣ ,Ο ΠΑΡΑΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ



ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;
ΜΥΘΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΠΛΑΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΟΗΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΓΝΩΘΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ.ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΠΕΠΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΥΓΝΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ,ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ,ΕΝΟΣ ΕΘΝΟΥΣ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙ;
ΤΟ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ.
Ο ΑΙΣΩΠΟΣ ΤΙ ΗΤΑΝ;
ΠΑΡΑΜΥΘΑΤΖΗΣ.ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΜΥΘΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΠΑΡΑΜΥΘΟΥΣ ,ΕΠΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ-ΔΙΔΑΧΗ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ;
ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΩΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙΣ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ.ΔΗΛΑΔΗ ,ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗ,ΟΥΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΗ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΓΕΝΕΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.ΤΟ ΤΡΑΝΤΑΧΤΟΤΕΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΛΕΓΟΜΕΝΟΥ ΤΣΙΡΚΟΥ,ΟΠΟΥ Ο ΜΥΘΟΣ(ΘΕΑΤΡΟ) ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΜΥΘΟ(ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟ ΘΕΑΤΡΟ) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΔΑΧΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ.
ΤΕΛΙΚΑ Ο ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΤΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ;
ΜΥΘΟΥΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΣΑΙ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΧΡΟΝΙΚΑ ΦΤΑΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΜΥΘΟ(ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ).ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΑΛΛΑ ΕΥΑΛΩΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ.
ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΑΣΦΑΛΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ;
ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ.ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΕΙΝΑΝΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ.ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο ΣΙΜΩΝΙΔΗΣ Ο ΚΕΙΟΣ ΣΤΑ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΗΣ ΣΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΤΩΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ ,ΣΤΟ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΓΕΝΕΕΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΥΤΕ ΕΑΝ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΤΡΙΑΚΟΣΙΟΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ,ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙ ΜΝΕΙΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΜΟΙΟΥΣ ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ.Η ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙ.
ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΗΡΟΔΟΤΟΥ ΤΟ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑ;
ΟΧΙ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΒΟΥΛΕΣ:ΑΙΜΑ ΓΛΩΣΣΑ,ΘΡΗΣΚΕΙΑ,ΗΘΗ-ΕΘΙΜΑ.
ΓΙΑΤΙ;
ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΥΛΕΣ,ΕΧΟΥΝ ΧΑΘΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ.Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΜΥΘΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΕΙ ΣΕ ΠΑΡΑΜΥΘΟΥΣ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΩΝ.
ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΜΜΙΑ;
ΕΛΠΙΔΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΡΗΣΗ ΑΥΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΜΕ ΑΥΤΗ;
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ,ΣΥΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗ .ΒΑΣΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΕΙΣ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΛΑΤΩΝ (ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΣΩΚΡΑΤΗ)
ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΒΙΩΣΟΥΝ ΤΟ ΧΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ ΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΡΘΑ;
ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΣΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΡΘΟ;
ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕΣ ΠΟΤΕ ΕΑΝ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟ ΑΝΑΒΙΩΣΗΣ ΥΠΕΡ ΤΙΜΗΣ  ΤΩΝ;ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΙΔΩ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΜΕ ΤΙΜΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ;ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΧΤΙΖΟΝΤΑΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΘΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ.ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ “ΘΕΑΤΡΟ” ΑΝΑΒΙΩΣΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΔΟΞΕΙ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΙΝ.Η ΣΥΓΧΥΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ,ΑΝΑΒΙΩΣΗ,ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΟΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΧΥΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,ΠΑΤΡΙΔΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΑΝΑΒΙΩΤΕΣ,ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΤΕΣ ΛΕΙΠΕΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΠΑΙΔΕΥΣΗ(ΠΑΙΔΕΙΑ) ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ ΑΠΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ ,ΑΝ ΤΟ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΩΣ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ.
ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗ ΣΗΜΕΡΑ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΟΥ,ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ ΜΕ ΦΤΗΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου